۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۲۷

تیمور غیاثی در گفتگو با مهر:

دونده هایی که به رکورد ورودی نرسیدن به بازیهای آسیایی اعزام نمی شوند

دونده هایی که به رکورد ورودی نرسیدن به بازیهای آسیایی اعزام نمی شوند

مدیر تیم ملی دوومیدانی با اشاره به نشست امروز این فدراسیون با مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گفت: در این جلسه تاکید شد ورزشکارانی که سهمیه ورودی را کسب کرده‌اند به اینچئون اعزام بشوند به همین خاطر سجاد مرادی در این مسابقات شرکت نخواهد کرد.

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی دوومیدانی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: بعد از مرحله پایانی رقابتهای لیگ دوومیدانی تنها وظیفه دوست به لیست تیم ملی اضافه شد چرا که رکورد ورودی این بازی‌ها را کسب کرد. محمد ارزنده هم در پرش طول یک سانتیمتر کم آورد و چون در پرش آخر از ناحیه همسترینگ پا آسیب دیده بود در صورتی که با گرفتن MRI مشخص شود مشکلی ندارد به لیست اضافه خواهد شد.

وی در خصوص دیگر ستاره‌های تیم ملی گفت: تا این لحظه بر اساس تاکید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این دوره از بازی‌های آسیایی نمی توانیم ربانی، مرادی، نیادوست و سپهرزاد را به همراه داشته باشیم. این ورزشکاران نتوانستند به رکورد ورودی که در نظر گرفته شده بود دست یابند برای همین کمیته ملی المپیک نیز تاکید بر آن دارد که این دونده‌ها را به اینچئون نبریم.

غیاثی در پاسخ به این سوال که آیا به سجاد مرادی شانس دیگری داده می‌شود، عنوان کرد: سجاد مرادی در مسابقات انتخابی شرکت نکرد و از یک مصدومیت کهنه رنج می‌برد. او در یک سال و نیم اخیر مسابقه نداده و منطقی نیست به اینچئون برود. در جلسه امروز هم در خصوص وضعیت مرادی بحث شده بود که رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزشی وزارت ورزش تاکید داشتند که تنها کسانی را اعزام کنیم که به رکورد ورودی رسیده باشند بنابراین در مواد 800 و 1500 هیچ نماینده‌ای در بازی‌های آسیایی نخواهیم داشت.

کد خبر 2355459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha